it's just the way the cookie crumbles





szerda, szeptember 17

Kedves Naplóm!

Az események felgyorsultak szeptember 7. óta.
Kezdődött a kanadai keresztapám villámlátogatásával, aki 5 évente megjelenik, és próbál úgy tenni, mintha óriási barátok lennénk, vagy legalábbis elvárná, hogy hiphop egy délután alatt megnyíljak neki, ami tekintve az alapvető zárkózottságomat, lehetetlen. Félre ne érts, nagyon kedvelem, de életem a távolságtartás.
Évzáró ámokfutásunk alatt, accidently összefutottam lézerfiúval, akivel megígértettem, hogy a jövőhéten hívjon. Nos, ez kb két hete volt, i guess rájött, hogy atomronda vagyok. De sebaj, mert az este további részében, megismerkedtem valakivel, akivel azóta boldogság van. Néha kicsit furcsa, hogy boldogság van, és hogy egy nagy randevú az egész hetem. Furcsán jó természetesen. Igyekszem nem elkúrni.
A nagy hideget elég nehezen bírom, mivel a meleg ruháim acélvárosban maradtak. Még sosem vártam ennyire azt, hogy hazamenjek. :)
Tegnap a kisbarátom bemutatott a barátainak, elég zavarbaejtő volt, de annyira nem lehettem rossz arc, mert az egyik leányzó már be is jelölt wiwen. :D
Amúgy tényleg minden fasza, amennyire félárva státuszom engedi.


[vv]
14:04

Comments:
that's hiphop :)
by juan
 
Megjegyzés küldése


wake up and smell the coffee