it's just the way the cookie crumbles





kedd, július 22

dr. lovenak több mint valószínű, hogy van valami csaja. sokkal jobb volt, amíg békén hagyott, akkor nem érdekelt, hogy van-e csaja vagy nincs, és nem kaptam azon magam, hogy a wiwen nyomozok. tényleg menjen el, hódítsa meg a világot, és ne hívjon fel azért, hogy megköszönje, hogy felköszöntöttem, mert addig, amíg kellett volna egyszer sem (!) hívott fel.

lézerboy leköltözött a balatonra, de nem is baj, mert kéne nekem már egy tiszta lap. very tiszta.


[vv]
23:37

Comments:
életem a wiwes nyomozás.
meg a kulcsosztogatás.
tényleg..nem kell egy kulcs?
 
majd írj már iwiwen az összes barátodnak és üzletfelednek egy körüzit, hogy adják vissza a kulcsokat. vagyis nem kell visszaadniuk, mert lecserélték a zárat, úgyhogy Ők a MÁSOLT kulcsukkal már nem tudnak bemenni. Ezentúl csengessenek. Éjszakánként. Ja bocs, éjszaka az én barátaim járkáltak.
 
Megjegyzés küldése


wake up and smell the coffee