it's just the way the cookie crumbles





szombat, június 28

nem tudom, hogy ki rakta a zabszemet a seggembe, de igazán nem volt szép tőle.

életem a póló.

meg kell, hogy mondjam, hogy nem biztos, hogy fair volt tőlem, hogy megjelentem ezen a meccsen, mint főszurkoló... természetesen csak azért mert hatalmas spanom, a másik kapus KÖNYÖRGÖTT, hogy menjek. átgondolva, abszolút nem volt fair. =) de ott van az a bizonyos zabszem, és miután lézerboj lemondta a pénteki randit még a hét elején, nem volt probléma a korán keléssel. kicsit barnultam is. abszolút nem azért mentem, hogy a pólós hódolómat meglepjem. meg nem is volt meglepi, mert tegnap megemlítettem neki, hogy lehet, hogy megyek. persze ez volt az utolsó meccs a szezonban. pedig imádom ezt a játékot.

sokkal jobb lenne, ha nem lenne minden második gondolatom blamázzsal kapcsolatos. majd elmúlik. egyszer.


[vv]
16:55



wake up and smell the coffee