it's just the way the cookie crumbles





hétfő, június 23

úgy vélem, hogy a drunktextkid elég hosszú név, a DTK pedig túl rövid, de azért értékelem az erőfeszítést, de egyelőre maradok a frappáns a fiú, megnevezésnél.

a fiú, azóta nem jelentkezett, hogy reagált a drunktextemre. amire meg én nem reagáltam, csak elégedetten vettem tudomásul, hogy értette, hogy mire gondolok szexitájm alatt. furcsa, hogy nem igazán vannak pillangók a gyomromban tőle, de azért jól érzem magam vele, meg tetszik nekem, de maga a tény furcsa, hogy én, aki már egy fél bóktól is szerelmbe esek, most nem tervezgetem közös életünket jó előre. két lehetőség van: az utóbbi hónapok sorozatos pofára esései hatására kiábrándultam, vagy kezdek férfivé válni. ájdontnó. egyelőre nincs ádám csutkám, és nem kezdett szőrösödni a mellkasom.


[vv]
02:31



wake up and smell the coffee