it's just the way the cookie crumbles





szombat, május 19

tovább folytatom a kutatást a hair product-ok terén, eddig még nem értem el semmilyen szignifikáns eredményt, mindegyikkel az van, hogy egy darabig jó, aztán hirtelen szar lesz, és elnehezíti a hajam. mindegy én akarok a legtöbb hairproducttal rendelkezni. jelentem legalább ez ügyben jó úton haladok, nem úgy mint az első vizsgámra való tanulással.

ma voltam görkorizni, és konkrétan majd meghaltam annyira szenvedtem, nem esett jól. tavaly life crisisem volt, vettem egy görkorit, és jól esett mindig a görkorizás, mert úgy éreztem közelebb gurulok a life crisis megoldásához, de most nem érzem hogy jobb lenne. na majd teszek még egy próbát valamikor, amikor nem vagyok hullamásnapos, mert lehet, hogy ez volt a gond.


[vv]
20:56



wake up and smell the coffee