it's just the way the cookie crumbles





kedd, március 6

Ismét sikerült szuper tranzakciót végre hajtanom. Ha nevezhetjük így. Lassan, de biztosan csődöt jelenthetek. Nem is akarok erről beszélni, meg gondolni se akarok rá.

A pénzügyi és ügyintézési összevont citrom díjat megszavaztam magamnak.

Kurvára el is kettyentem, aztán elmentem P-vel a rózsadombra fallabdázni, na az elég jó volt, P meg baromira rendes, hogy elpötyög velem, mert nem vagyok egy andré agassi, még akkor sem ha andré agassi teniszjátékos, és csak hobbiból fallabdázik.

Hazaérve pár óra pangás után, újra beöltözős estét tartottunk, illetve én csak mokeszt sminkeltem magamnak, P meg azt hiszem techno őrültnek sminkelte magát, vagy csak simán őrültnek... még nem jutottunk konszenzusra ez ügyben. Közben erősen reménykedtünk, hogy ne most hozzák vissza a három fentmaradt poharunkat. Imáink meghallgattattak.


[vv]
21:20



wake up and smell the coffee