it's just the way the cookie crumbles





csütörtök, február 1

A változatosság kedvéért megint vízvezetékszerelők vannak nálunk, elzárták az egész házban a vizet, nem lehet pisilni menni, nem lehet zuhanyozni, hajatmosni, csak hogy néhányat említsek a most fejemben járól vízigényes tevékenységek közül.
Voltam lent most a szerelőknél, és mondták hogy valaki nem elég, hogy folyatja a vizet még "bele is gulázik"... pedig én szóltam mindenkinek a házban, nem igaz, hogy én vagyok az egyetlen aki képes az önmegtartóztatásra. Na jó, az előbb pisiltem üvegbe, mert már nem bírtam tovább. De azért az mégiscsak más. Most megint bírnék üvegbe pislantani, de olyan maceráns, inkább várok még egy kicsit.
Oly szép idő van, én meg itthon rohadok... hülyeszerelők, hülye vezetékek.

Pelyhesállú taknyokra visszatérve, azért rossz, ha valakivel sokáig kedves vagy, mert ha egyszer nem vagy kedves már rögtön rálehet fogni arra, hogy hú de megváltoztatott a nagyváros.


[vv]
12:13



wake up and smell the coffee