it's just the way the cookie crumbles





szerda, február 7

a mai napom a tegnapi szinte teljes tükörképe, kivéve, hogy reggel telefonra ébredtem, rossz hír, szüleim intézkednek, én meg csak bambulok bágyadtan. jobb neki így, mondja mindenki, és talán igaz is, mindenesetre könnyebb ezt hinni.
elmentem az okmányirodába, sikerült elintéznem amit kellett, majd kávé a ¤R¤-ben, nem borogattam semmit, a dm-ben vettem magamnak ilyen-olyan arcmaszkokat, irány haza, buszmegállóban találkoztam szexifiú munkatárssal, megpróbáltam csak szolidan örülni neki, sikerült. itthonegyelőre minden oké, csak a fülem fájdult meg, akinek van vmi népi módszere, az megírhatja, hogy hogy enyhítsem.

lányok, köszi a fekete kosztüm hazaimportáló kooperációt.
¤i just want you to know that you are really special¤


[vv]
18:48



wake up and smell the coffee