it's just the way the cookie crumbles





péntek, január 26

Névnapügyből kifolyólag megajándékoztam ma egy kozmetikussal, meg egy szoláriummal, amit a hófehérkétől örökölt génjeim kurvára megbosszultak, mert a nap végére, oly vörös lett a pofácskám, hogy csak na. És minden testhajlatomban fájok, mert ott szoktam a legjobban leégni. Bekentem a pofázmányomat vitamerfennel, remélem hat, mert ha nem, akkor korlátlan időre karanténba helyezem magam.
Megajándékoztam magamat továbbá még egy gyűrűvel (nagy rám, de sebaj), fülbevalóval és jégkorongmeccsel, mert undorító módon szeretem ezeket az agresszív sportokat. A jégcsarnokban kockára fagytam két tettestársammal, de nagyon hősiesen tűrték.
Úgy tűnik megvan minden vizsgám, bár most olvastam kurzusinfon, hogy az utlosóból elírkálták a jegyeket, szóval megincsak feszült figyelem az arénában.
Ennek örömére, holnap nem is tudom mi lesz.

éljenek a kifejlett jegesmedvék.


[vv]
23:46

Comments:
Boldog névnapot Vanda! Egy nap késéssel, de legalább ugyanolyan mosollyal :). És a jégkorong jó! Kár, hogy nálunk nincs :S.
 
Megjegyzés küldése


wake up and smell the coffee