it's just the way the cookie crumbles





csütörtök, január 18

Kéne valami vicceset írnom, de nem nagyon megy. El kéne kezdenem tanulni de az se nagyon megy. Legalább ma kialudtam magam, sort of, bár azóta nem nagyon tudok magamhoz térni, hogy felébredtem. Fel kéne vennem a szemüvegemet, mert kicsit fáradt a szemem, dea testem még fáradtabb, és képtelen vagyok felállni és elmenni érte. Próbálkozom a dzsedi erőmmel idevonzani, de nem megy. Ó megkértem Hunczert, hogy hozza ide, és arany szíve van és idehozta. Rossz lenne, ha nem lenne, de nem csak azért mert nem lenne, aki idehozza a szemüvegemet, hanem azért más miatt is.

Bár tegnapelőtt éjjel lehet, hogy behúzott nekem, mert az egész jobb arcom fájt tegnap. Egy darabig azt hittem, hogy eljött az én időm is, és növésnek eredt a bölcsességfogam, de mégsem. Rajta van még a tojáshéj a popómon.


[vv]
13:51



wake up and smell the coffee