it's just the way the cookie crumbles





szombat, december 30

Egyedül anyukámnak sikerült normális ajándékot venni karácsonyra, azt is apa fizette, de logisztikailag az én érdemem. (na meg a kis segítőimé) Tisztára meghatódott a piramis koncertjegyeken, meg azon, hogy tél volt hó esett, és jöttek az ünnepek, gondolkodtam mit is adhatnék neked, amit csak én adhatok, amiről te is tudod, hogy igazán én vagyok.
Meg utolsó pillanatban írtam neki egy piramis cdt, hogy a kocsiban is tudjon tombolni.. (olyannyira bejött, hogy egyszer kicsit később lépett rá a fékre, mert nem figyelt rá hogy az előttünk lévő fékez, aztán egyszer majdnem átmentünk a piroson...) Azóta piramis őrület van itthon, természetesen apukám utálja, mert ő nagy metro/illés/omega/zorán rajongó... hála istennek zoránt ritkán hallgatunk itthon, mert bennem előhozza a szuicid hajlamokat.


[vv]
12:02



wake up and smell the coffee