it's just the way the cookie crumbles





kedd, augusztus 8

Már jó néhány napja itthon vagyok, egyszer már majdnem blogoltam is, csak ledobott a blogger, és elment a kedvem.
Azt hiszem kezdek visszaállni a régi kerékvágásba, ami eredetileg jó lenne, hiszen, vagy két napig azért nem éreztem jól magam, mert nem találtam a helyem, viszont, most hogy visszazökkentem, rájöttem, hogy mielőtt elmentem akkor is az volt a legnagyobb problémám, hogy mintha egyszerre idegenné vált volna a város, ahol eddig életemet, annak ellenére hogy mindenhol ismerősbe botlok, minden helyet ismerek. Hála istennek hazajött Phala is meg Szinderella is, akikkel végre együtt kereshetjük a helyünket itt, igaz már nem sokáig, hisz lassan itt a költözés ideje... azt hogy hova költözöm még csak nagyjából tudom, a konkrét lakhely még a jövő zenéje. Maradnék is meg nem is. Mennék is meg nem is.


[vv]
22:03



wake up and smell the coffee