it's just the way the cookie crumbles





vasárnap, június 11

Utólag is happy b-dayt Dzséjnek, aki a napokban betöltötte a 19-et, de sajnos a napját beárnyékolták a közelgő emelt szóbelik, úgyhogy tegnap ünnepeltük szűk körben sangia partyval a kedvenc helyünkön.
Nagy borogatást rendeztünk már az este elején, Phala leöntötte magát és Csuporkát kólával, aztán én megégettem Csuporka kezét, ő meg elkapta és magára öntötte a sangriáját. Hm.. még jó, hogy nem Dzséjt öntöttük le kollektívan, mert neki (vagy nekem) kicsit parásabb lett volna hazamenni átöltözni, mint a másik két biccsnek. Kicsit később megérkezett Hippi is meg a tudálékos barátnője, és így kacarásztunk jó sokáig a kedvenc helyünkön, aztán a végén már csak ketten maradtunk Dzséjjel. Kb az ötödik sangriánknál (a vélemények megoszlanak, hogy hanyadik volt) odajött egy pasi valami hülye dumával arról, hogy kell fogni a borospoharat, én először kb fel se fogtam, hogy hozzánk beszél... aztán kedélyeen elcsevegtem vele, hogy ha már olyan okos akkor mutassa meg hogy kell fogni.. a borospoharat. De nem volt se jófaszi, se jó fej, én mégis cseverésztem vele ilyen baromságokról.. Spiccesen jobban bírom a hülyéket. Szórakoztatnak.
Valahogy hazakeveredtünk taxival, illetve nem hozzám haza, hanem Dzséjhez haza, ami nekem a második otthonom. Taxisnéni mondta, hogy 16 éve állt át a taxizásra az óvónői pályáról. Mondom gyu.
Éjjel háromkor még nekiálltunk pizzát sütni, aztán megbealudtunk, reggel pedig arra ébredtünk, hogy 1: húdekurvameleg van (ami tök meglepő mostanában) 2: kint kutyaugatás.. a kutya csak ugat és ugat... vki egyszer csak kiordibál, hogy A KURVA ANYÁD!.. kutya elhallgat, mi álmunkban mindketten felkacagunk, aztán tovább nyomtuk még az alvást vagy 10ig.
Délután Phaláék nyári villájában lébecoltunk. És kajak, csak ültünk a napon, és elveztük a semmit. Napokig képes lennék erre. Aztán leballagtunk, ettünk főtt kukoricát, tévéztünk meg ropit ettünk este meg hazajöttünk, de olyan idilli volt ez a délután, hogy csak na.


[vv]
22:59



wake up and smell the coffee