it's just the way the cookie crumbles





szerda, június 14

Anyával társadalmi eseményen voltam. Vele meg a barátaival, apa meg itthon maradt meccset nézni. Anyáék elmentek valahova hepajkodni, gondoltam én meg kiválasztok magamnak egy kis csendes sarkot, és ott várom meg az este végét. Be is telepedtem oda. Erre rámtalált egy faszi, és egy teljesen ártatlan útbaigazító kérdésnél beugrottam acsőbe és egy háromnegyed óráig mesélt arról, hogy milyen volt sri lankán vizet tisztítani. Oh my god. baromi hosszú háromnegyed óra volt, és nem tudtam valamint nem volt erőm kimenteni magam, csak bágyadtan bólogattam, aztán egyszer mondta, hogy "na jó nem untatlak tovább" és kihasználtam az alkalmat, hogy megkeressem anyáékat, udvariasan elköszöntem, erre azt mondja: "jól nézel ki baby.!" baby... hm interesting.


[vv]
23:33



wake up and smell the coffee