it's just the way the cookie crumbles





hétfő, május 22

A mai napot rewindolnám, ha lehetséges. Vagy inkább reggel kellett volna fast fowardra kapcsolnom. Hajnalok hajnalán keltem, (6:30) hogy elmenjek vérvételre, ami persze nem jött össze, mert a vénáim selejtesek, és nem jött belőlük semmi. ennek köszönhetően mindkét kezemet jól összeszúrkálta a néni, aki amúgy tök ari, még csokit is adott, miután belátta, hogy ma ugyan nem veszünk tőlem vért. Próbáltam nem belegondolni, hogy most itt ülök egy tűvel a karomban, és nem vérzem... de nem sikerült, és a gyomromnak nem tetszett ez a gondolat. Hála istennek nem taccsoltam ki vagy ilyenek, csak éreztem, hogy u-u, ez így nem lesz oké. Aztán elmentem a suliba, és ott kiderült, hogy még nem javították ki a matekomat, de tanárnő elkérte a telefonszámomat, és smsben elküldte később... 4es.. hm.. fuck. Na mindegy túlélem. Nálam sokkal hülyébbek végig szarabb jegyeket szerzők 5öst írtak... ennyit rólam...

Kárpótlásul elköltöttem az összes pénzemet, szóval mától kénytelen vagyok szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és kevesebbet dorbézolni.
Ma két csájníz boltban is voltam (mondjuk a városunkban kb 200m-enként van egy csájníz shop) hosszas válogatás után vettem két sálat, egy kis blézerszerűséget, amit nem lehetett ott hagyni, mert kutya jó, meg két térdnadrágot görkorizáshoz. Tulajdonképpen olcsó nyúzható térdgatyáért mentem, az első helyen nem volt, de mivel negyedórával nyitás előtt bepofátlankodtam, és az üzletvezető csájníz nő tök agresszívnak tűnt, vettem két sálat. Hogy miért kettőt? mert nem tudtam dönteni a színek között. (és jó akartam lenni az agresszív csájníz bigénél.) A második csájníz shopban majdnem vettem egy dzsipszi szoknyát, de aztán rájöttem, hogy hiába full olcsó, mégiscsak kicsit túlzás. Végül ott vettem a blézert, meg a két nadrágot.
A második helyen is volt kis agresszívnak tűnő csájníz hölgy, kb 10 percet telefonált mire intett egy alkalmazottnak, hogy számolja össze nekem a cuccokat, de távozásnál a kezembe nyomott három irtó ronda tollat, de valami ocsmányak, komolyan... ilyen faborításmintás műanyag... fú de rondák.
Megyek görkorival Dzséj elé, aztán meghív fagyizni, mert hallotta, hogy a tücsöknek felkopott az álla.


[vv]
14:12



wake up and smell the coffee