it's just the way the cookie crumbles





szombat, május 20

Görkoriztam egy órát-másfél órát, és mivel az első kör után rájöttem, hogy gáz, csak itt a ház előtt körözgetni, nekiindultam a nagyvilágnak. Kicsit para volt lejönni, innen a dombról, ahol én lakom. :) De mire leértem a mount blanc lábához, már nagyon belelendültem, vigyorogva száguldoztam a járdán, és ezt látva még a nap is előbújt. Semmi gond nincs a görkori tudásommal, 8 év alatt nem halványult egy cseppet sem a tehetségem.
Aztán apával elmentünk déidihez, és megkaptam, hogy száguldozok, amikor a múltkor még frissjogsival, tartottam az 50et, és apa közölte, hogy lépjek a gázra, mert feltartom a forgalmat. .. most meg nyafog, hogy gyorsan megyek.. franc se érti már ezt.

Babe on Blades


[vv]
20:24



wake up and smell the coffee