it's just the way the cookie crumbles





péntek, március 3

Tökéletes péntek délután van a hátam mögött.
Kajáltunk a töröknél a csajokkal, aztán kávéztunk a bázisunkon. (Sajnos az előző bázisunkat le kellett cserélnünk, mert kedek túl sokan lenni ott az ismerősök. Ismerősök, nem barátok, és az új helyen a kávé is ezerszer jobb.) Dzséjtől kaptam kölcsön egy könyvet, hazafelé a buszon azt olvasgattam, aztán hazafelé a lakótelepen is, amígnem egyszercsak felpillantottam és egy nagyon szexi fiú mosolygott rám miközben eljött mellettem. Utána egy kicsit őt néztem, miután befordultam a lépcsősorra. Munkásruhában volt, és vmi olyasmi volt a hátára írva, hogy a zsaluzás szakértője... Lehet hogy nem zsaluzás volt, mert elég vaksi vagyok, meg kell hogy mondjam. Mindegy, lényeg hogy szakértő volt. Itthon tanultam egy kicsit, aztán csobbantam és a kádban olvasgattam egy órát, most pedig itt ülök, és várom, hogy kezdődjön a kedvenc sorozatom. Utána pedig bepótolom a heti alvást.


[vv]
20:34



wake up and smell the coffee