it's just the way the cookie crumbles





vasárnap, március 19

Nem vagyok cosmo lány. Ez van nincs mit tenni. Elolvastam a "ha ő az, aki előbb továbblép" című cikket, melyekben hasznos tanácsokat ad a szerző. Azt hiszem kicsit későn került a kezembe a magazin.
Első tanács: ne hasonlítgats. Nem nyert. Tetől-talpig, kívül-belül összehasonlítottam magunkat. Második tanács: tartsd magad távol tőle. Hm... egy hetet töltöttünk együtt hármasban.. akkor vajon mi számít távolságtartásnak? Ne legyél zavarban! Ó már hogy lennék zavarban! A világ legtermészetesebb dolga, hogy egy hétig az exem smacizgatását nézem.
Nem elég, hogy ezeket a túlélő tanácsokat nem sikerült betartanom, még meg is zuhantam lelkileg. Konkrétan padlón vagyok.

Gondolsz-e rám...


[vv]
21:09

Comments:
én gondolok rád!
 
miért írja azt,hogy 0 comment,mikor én kommenteltem??diszkriminál a blogod!szólj rá!
 
Megjegyzés küldése


wake up and smell the coffee