it's just the way the cookie crumbles





kedd, február 28

Az idegesít a legjobban, abban, hogy megbuktam forgalomból, hogy én nem vagyok béna! Nem, én csak stresszes vagyok. Nem, mégsem... helyesbítek: Fogalmam sincs mi van velem, de az ilyen vezetős vizsgás dolgoknál, olyan szinten izgulok, mintha nem is én lennék. Annyi vizsgahelyzeten vagyok már túl, és mindig viszonylag nyugodt voltam. Erre most... na mindegy. Igazából elég jól mentem, de kicsit faszkalap volt a vizsgáztató... én meg parásan vezettem, ezerszer szarabbul mint szoktam... végig mentem, aztán mondta hogy nem nyert. És osztott. "Vezetni nem lehet idegesen" Anyád. Halál nyugodtan vezetek, ha nem vagyok vizsga szituációban. Nyilván nem hiszed, de attól nem kell elismételni negyvenkétszer. Na mindegy szarok rája, legközelebb majd több szerencsém lesz. I hope so.


[vv]
21:19

Comments:
nem a te hibád... ne haragudj, úgy látszik nem szurkoltam eléggé... :( legközelebb megigérem összeszedem magam és jobban fogok szurkolni!! :)
 
Jaj ugyanmár! A csillagok állása mostanában nem kedvez nekem, de majdcsak lesz valahogy!
Ne haragudj, hogy nem válaszoltam az smsre, csak akkor még épp a vizsga hatása alatt voltam! De köszi a szurkolást!!
 
Megjegyzés küldése


wake up and smell the coffee