it's just the way the cookie crumbles





csütörtök, december 22

A tegnapi "ki issza le magát jobban karácsony előtt" bulin az első ötben voltam azt hiszem.. Na jó talán első háromban.. vagy négyben. Hazafelé elhagytam a sapkámat, szóval holnap veszek magamnak egy ugyanolyat ha találok. Ha nem sírni fogok.. de nagyon.

Ma hihetetlen vidám napunk volt. Elmentünk a photo hallba, hogy elhozzam a képeket amiket a nagyiknak akarok ajándékozni.. már előtte hergeltem magam, hogy Flegma Alexandrosz az eladó megint flegma lesz és tényleg. Hiperflegma volt. Elbaszták a rendelésemet és még ő volt flegma.. Amikor bevágta az első pofát elröhögtem magam. De nagyon durván. Elég paradox a szitu szerintem, hogy ŐK bénázzák el, és még Ő flegma. Nem tudtam beszélni a rögöhéstől. Azt hiszem most egy darabig hanyagolom a photo hallt vagy valamelyik másik üzletükbe fogok járni.. Vagy épp az ellenkezője.. Minden héten benézek, hogy összecsiszolódjuk Nagy Sándor őfelségével.

Remélem lesz holnap sapkám... nagyon remélem.


[vv]
22:08



wake up and smell the coffee