it's just the way the cookie crumbles





vasárnap, december 11

Már épp kezdtem volna álombamerülni, amikor csengettek. "Hű baszki, kizártam anyámékat.." Rohanok ajtót nyitni, közben a hajamat igazítom, hogy ne lássák, hogy mennyire szét vagyok csúszva... utolsó pillantás a tükörbe.. hát igen.. reménytelen előadni, a nem is aludtam, tök jól vagyok dumát. Ajtó kinyit, előttem pedáns középkorú pár. mondom.. hm.-.. elveszett rokonok, de gáz, hogy nem ismerem meg őket.... Aztán kiderült, hogy mégsem. A pasas kezdte, hogy: csak rövid kérdés: szerintem mit jelent az, hogy armageddon, mert ők kutatást végeznek.. A nő megkérdezi esetleg a filmet láttam-e. Láttam... világomat nem tudtam.. már próbáltam volna vmi kis definíciót kinyögni az armageddonról, de a pasi újra dumálni kezdett. Előhúzott vmi "kiadványt", *mi az igazi armageddon*... jobban megnézem.. jehova cucc. hm.. kösz kösz nem veszek semmit, gondolom magamban, mire a kezembe nyomja, az enyém. Ingyért. Fú de jó. Aztán kérdezték, hogy szerintem természeti katasztrófa okozza majd a világvégét vagy az ember.. hm.. Itt már marhára untam. Majd meglátjuk. De kajak.. ha itt a világvége, tökre mindegy lesz, hogy miért. Na jó, armageddon témát kicsit felfüggesztjük, újabb kiadvány.. hajléktalanság... fú ez még jobb. Mert ez ott, ahonnan ők jönnek, budapesten óriási probléma.. Mert itt nem baszki. Ez a kiadvány is az enyém. Aztán valahogy összekötötték a végén a két témát, majd megkérdezték, hogy esetleg, majd visszajöhetnének-e megbeszélni mire jutottam a folyóiratok elolvasása után. Biztos hogy nem, gondolom, majd csak udvariasan annyit mondtam, hogy: mostanában elég elfoglalt vagyok, így nem tudok időpontot mondani... ja nem úgy.. majd egyszer vmikor.. véletlenszerűen.. hm.. Hát perszeeeeee. Az volt a gáz, hogy ez nem is kérdés volt, hanem csak úgy mondták, hogy majd egyszer visszanéznek... jól van. kiírom az ajtóra, ha anyáék nyitnak ajtót lássák: Ha a jehovák keresnek nem vagyok itthon... vagy nem tom.
Jaj, de a kedvencem az mégis csak az volt, hogy "tudja, van egy régi könyv.... nagyon régi könyva, ami foglalkozik ezzel... (hatásszünet) a Biblia... ismeri?" Hű. Ennyire nem nézhetek ki szétcsúszottnak.
Ja, és a vége felé megkrdezték a nevemet.. a pasi nem nagyon értette, szóval rámutattam az ajtón lévő névtáblára, és lassan elismételtem a vezetéknevemet. Nagy nehezen összerakták, visszabüfizték, majd konstatálták, hogy milyen sztár nevem van. Hátöö... ezt most meg kell köszönni, vagy mia? Na mindegy végülis nem írták fel a sztár nevemet, meg autogramot sem kértek, szóval remélem feledésbe merülök és nem szippant be a kingdom of Jehova..
A kics csevegés után csináltam magamnak kaját, és megnéztem a vidám vasárnapból "egy számot".
Hú de jehováékban még marhára idegesített, hogy állandóan azt mondták, hogy "Isten így meg úgy gondolja" "Isten szerint..." na végülis nem para..
Most olvasom, hogy az armageddon egy boldog kezdet jele lesz... Hm... Jah.. valaki másnak.


[vv]
11:34



wake up and smell the coffee