it's just the way the cookie crumbles





péntek, november 25

A helyzet pedig az, hogy most pillanatnyilag úgy érzem, hogy egyedül a legeslegelső blogom működött rendeltetés szerűen... egyedül ott voltam teljes mértékben őszinte. A második próbálkozásom már nem is tudom mire volt jó, de tény, hogy az is jobb volt mint ez. Talán arra kellett, hogy rádöbbenjek mi is folyik körülöttem... végül is a küldetését teljesítette.. miután rádöbbentem jött a következő stage, mindezt feldolgozni, átértékelni kicsit kidühöngeni magam.. ez is megvolt. És most nincs semmi már. Nem akarom kiadni magam semmilyen szinten, szerintem ez érzékelhető is a mostani blogger tevékenységemen.. Nem szüntetem meg ezt a blogot, mert túlságosan is hozzámnőtt, de tényleg nem hiszem, hogy a közeljövőben kiposztolnám a lelkemet.
Volt már ez rinyablog, minimálblog... most pedig három mondatos blog lesz egy jó ideig.


[vv]
23:07



wake up and smell the coffee