it's just the way the cookie crumbles





szombat, október 22

A pénteki bulizást több szempontból is előnyösnek találom. Először is: Ha adott esetben szétcsúsznék, akkor van egy napom a regenerálódásra, meg még egy napom arra, hogy csináljak vmi értelmeset. Jelzem, hogy már tök régen voltam ilyen durván szétcsúszva, és ha most idióta faszarc lennék, ráfognám arra, hogy: hát igen... felnőttem, megjött az eszem, alkohol nélkül is jól tudom magam érezni. Pedig csak az van, hogy utálom a másnapokat. Pfúj. Másnap best: Szerény személyem elég csúnyán felöntött a garatra, részben idegből, részben meg azért mert egy idő után már nem tudtam megálljt parancsolni magamnak. Természetesen jó messze partiztunk, buszhoz voltunk kötve, és a többiek a korai busszal akartak hazamenni. Fel is ébresztettek, hogy na akkor megyünk. Hát persze hogy megyünk, gyorsan összekaptam magam, fel a buszra.. mindez olyan gyorsan történt, hogy fel sem tudtam mérni, hogy gyakorlatilag még tök részeg voltam... a buszon már világossá vált. Igencsak kellett koncentrálnom, hogy amíg lekacskaringóztunk a hegyekből, ne dobjam ki a taccsot. De sikeresen completeltem misson one-t. Miközben vártunk a következő buszra, beszóltam egy durcizó kislánynak... na de csak lájtosan... de azért na mégiscsak. A villamoson még a csuklás is rámjött, és mivel hétfő volt, a többi ember ment dolgozni meg suliba, én meg két csuklás között azt hajtogattam, hogy mennyire jó, hogy nem kell sulibamennünk, mert nem bírnám ki. A velünk szemben ülő nénit igencsak megbotránkoztatta az összkép, azaz én, eszméletlen piaszagúan és természetesen csuklottam mint a vesztés, a vállamon pedig talán a csuklásom ritmusa ringatta el Dzséjt, úgyhogy ő békésen szunyókált. Menőség volt. Aztán itthon természetesen belefutottam apába, és szinte szó nélkül lefeküdtem, de elég egyértelmű volt a helyzet. Tüntetőleg nem beszéltünk róla. Aztán másfél napig tartott a másnap. Na ez az én sztorim.
Visszakanyarodva az alap gondolathoz, még azért is jó a pénteki bulizás, mert ha annyira nem visel meg a péntek, már szombaton elkezdhetek tanulni. Mint most. Vidám dolog. Szombat 10 óra van, és én tanulok. what a nerd.


[vv]
21:39



wake up and smell the coffee