it's just the way the cookie crumbles





szerda, október 12

Igaz 3 napig halotgattam, de végülis megbeszéltem az illetővel a dolgokat, és azt hiszem, most nincs semmiféle félreértés. Óje.

Ma láttam a Hercegemet a buszon. De ő nem vett észre. Nem gond. Tulajdonképpen nem is vártam semmit. Azért jó volt látni... eszembe jutott a tavaly előtti nyár, amikor dolgozó nő voltam, valamint marha elfoglalt, volt pasim, voltak dolgaim, amikről kategorikusan nem beszélünk, dolgoztam végig napokat teljesen kialvatlanul, volt a Hercegem, aki miatt érdemes volt dolgozni járni. ;) És most mi van? Vagyok én, meg a törijegyzeteim, a fitnessbérletem, hogy ne tunyuljak el teljesen itt a könyvek között.. na meg a kialvatlanság. Ő az én hűséges csatlósom. Meg a barátaim. Tulajdonképpen most is megvan minden ami a túléléshez kell. :)


[vv]
19:15



wake up and smell the coffee