it's just the way the cookie crumbles





hétfő, szeptember 5

Az oktatóm azt mondta, hogy ügyes vagyok, meg azt is mondta, hogy "látom, az értelmi képességeiddel nem lesz gond, max elkapkodod...". És én ezt totálisan dicséretnek vettem. Főleg, hogy azt is mondta, hogy "hát ha apukád aggódik, hogy hogy fogsz levizsgázni szerdához egy hétre, akkor mondd neki, hogy jöjjön le és nézze meg hogy vezetsz". És ahhh. I love eemmee. Azt hiszem, ma közelebb kerültünk egymáshoz. :) Főleg, hogy elővettem a hű de magabiztos vagyok, megy ez nekem-mély hangomat (kuss, a fejemben igenis mélynek hangzik) és még kacarászott is valami poénon. Büszke vagyok magamra be kell, hogy valljam.
*Blogger öntömjénezést tart című rovatunkat hallották.*


[vv]
19:36

Comments:
Ha az oktatóra figyelsz nehéz lesz koncentrálni a vezetésre :D
 
Viszonyunk szigorúan plátói, teljes mértékben a vezetésre koncentrálok... és közben próbálok jó benyomást kelteni. :D
 
Megjegyzés küldése


wake up and smell the coffee