it's just the way the cookie crumbles





vasárnap, augusztus 7

Tegnap mindenáron meg akartam mutatni a békát Risárnak, amit anyától kaptam, (asszem gyűjtöm a békákat... egyre több van belőlük) és a családminden tagjának egybehangzóan az a véleménye, hogy már csak a balonkabát hiányzik róla. Mutogatósbékának hívom. Anyám mindenáron el akarta nevezni, de egy név sem jut eszembe, ami ilyen mutogatós-név lenne.. meg amúgyis. Miért nevezzünk el egy dísztárgyat?
Szóval, mivel nagyon meg akartam mutatni, tegnap lefényképeztem. Voila!

Aztán még lefényképeztem a halamat is, akit ma közösen elneveztünk Gizmonak Risárral... bár nem tudom, miután tegnap fényképezés közben arra gondoltam, hogy: "ahh a ribanc nem hagyja magát", valami dögösebb névre gondoltam. Nos most őt is megcsodálhatjátok:

Az imént a tévécsatornák között szörföltem és a következő kérdések ütöttek szöget a fejembe.

-Delhusa Gjoni hány éves és milyen hajfestéket használ?
-A srác a B(odeis)W(ithout)O(rgans)-ből tényleg buzi, vagy ez csak valami szerepjáték szerű? Ha valaki erre biztos forrásból tudja a választ, az jelezze, mert amúgy felhívnám.

Nyah.. nagyjából ennyi.



[vv]
16:52



wake up and smell the coffee