it's just the way the cookie crumbles





péntek, augusztus 12

Pakolunk, és holnap hajnalban indulunk. Még kéne vennem egy napszemüveget... Már látom apa fejét, amikor közlöm vele, hogy én akkor most elmennék.
Már így is volt egy kisebb ütközésünk a nap folyamán.
-Remélem két bőröndbe beférünk.
-Tuti.
-Csak mert nem akarom feltenni a boxot.
-De mindig feltesszük.. Máshogy nem férünk el.
-Ne mondd, hogy mindig, mert csak 3 éve van boxunk.
-De apa, most négyen megyünk.
-Régen is elfértünk box nélkül, pedig kisebb autónk volt.
-Igen, de akkor az egész utastér be volt pakolva. Csoda, hogy én elfértem.
-Ne reklamálj már.
-Nem reklamálok, csak elmondtam a véleményemet.

Már látom, ahogy ma este 11 körül nagy durcásan felteszi a boxot, mert belátja, hogy nem férünk máshogy be.


[vv]
12:46

Comments:
Elhagysz minket? És merrefelé?
 
Horvátországba távozom egy évre, ha utam jól sikerül, akkor újra horvát-magyar perszonálunió lesz. Csak meg kell győznöm még őket is erről.
 
Egy év??? :) Kérek képeslapot! :P
 
Te jó isten.. dehogyegy évre. Egy hétre.. biztos nem voltam magamnál amikor írtam.
 
Megjegyzés küldése


wake up and smell the coffee