it's just the way the cookie crumbles





csütörtök, augusztus 11

Nem sokára frissítem a linkjeimet, csak még összeszedem a gondolataimat, hogy kiket/miket is akarok betenni.

Voltam ma nagyinál, vittem neki virágot, és teljesen meghatódott, pedig szülinapja volt, szóval teljesen jogos a virág. Aztán találkoztam Phalával, Dzséjjel meg Dzséj unokaöcsijével, aki most náluk nyaral. Voltunk mekiben, meg villamosoztunk. Utána pedig anyáékkal voltam a tescoban, ahol összefutottam (nem is inkább láttam) valakit, aki nem kedvel. Végülis érthető okból nem kedvel, de egyszerűen nem tudok vele mit kezdeni. Úgy döntöttem, hogy ennyi még ráfér a pofámra, és kibírom azt az egy évet, amíg még néznem kell a "hűdenemkedvellek" arckifejezését. (Eddig nem voltam biztos benne, hogy ennyire nem kedvel, de tegnap is összefutottunk, és látványosan elfordult.. szóval.. hm.. asszem tényleg nem kedvel. :)) Az van, hogy nekem se szimpi, de egy-null neki, mert nekem nincs rá okom. (majd találok)


[vv]
22:12



wake up and smell the coffee