it's just the way the cookie crumbles





péntek, augusztus 5

Belázasodtam. Ahh.. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. mondjuk már lement, mert vettem be gyógyszert, de azért akkor is ah.

Mexican fűzött, hogy menjek M.-be bulizni, de M. komolyan, negyven fokban is jégverem, nem hogy most. Meg aztán nem tetszik nekem ez a "jaj gyere mááár, nem akarom, hogy kanbuli legyen.." szóval itthon maradtam. A szomorú csak az, hogy eljátszottam a gondolattal, amikor L kérdezte, hogy megyek-e. Jaj-jaj... idiótahülyepicsa. Na mindegy, lényeg az, hogy aprócska megingásomon gyorsan túlléptem, és itthon maradtam.

Kedvenc párbeszédem a legutóbbi M-ből:
- Komolyan elhittétek, hogy legénybúcsúra hívtak be minket? :)
- Hogyne hittük volna... Három szakadt kurva megy az úton...
- Khm....
- Jól van már... Három tip-top kurva megy az úton... Így jobb?
- Sokkal jobb.


[vv]
21:29



wake up and smell the coffee