it's just the way the cookie crumbles





hétfő, július 11

Voila! Íme a megújult sablonom. Tetszik, nem tetszik ez van. Azért a véleményetekre kiváncsi vagyok. Egy napig dolgoztam vele tulajdon képpen, de minimum 3 órát. Kék és narancssárga. Haha. Szeretem ezeket a képeket, és ezek mellé más színeket nem nagyon lehetett volna választani. A kommenteket mégis benthagytam, hátha a közeljövőben majd sziporkázok és megjön a kedvetek a kommentáláshoz.
Ismeritek a 'túl szép, hogy igaz legyen' - szófordulatot/mondást/szállóigét? (nem tudom eldönteni mi is ez igazából) Persze hogy ismeritek. Nos, az új sablonom esetében ez abban nyilvánul meg, hogy az archívumot csak nagy kani betűkkel tudjátok olvasni. Meg lehetne csinálni, de én csak egy nagyon babrás módot tudok rá, a szemem meg már lassan kifolyik.
Összeségében nekem tetszik. Büszke is vagyok magamra azért egy kicsit, mert végülis én csináltam, és nem a blogskinsről hoztam.

Hm.. megkönnyebbültem. Új skin, új élet. =)

Update: Stilus virum arguit - A stílus elárulja az embert
Csak jó volt valamire az a 3 éve latintanulás.


[vv]
22:24



wake up and smell the coffee