it's just the way the cookie crumbles





kedd, július 12

Itt hagytak. Persze nem olyan vészes, hiszen Csuporka csak két napra ment el, Dzséj is jön pénteken haza azt hiszem, Phalát egy jó darabig nélkülöznöm kell, mert ő két hétre (!) utazott a szüleivel Horvátországba. Tegnap el voltam anyátlanodva, mert akkor még azt hittem, hogy Csuporka is több időre utazik el, és akkor itt leszek minimum péntekig tökegyedül. Már éppen kezdtem kétségbeesni, amikor Csuporka megnyugtatott, hogy csak két napot lesz.
Mikor villámbeszélgetésünk alkalmával elbúcsúzott, mondta, hogy vigyázzak magamra. Azóta azon gondolkozom, hogy milyen baj érhetne. Az elvisz a víz-en kívül más eddig nem jutott eszembe.
Apropó eső. Eddig toleráltam az esőt. Egy szót sem szóltam. Viszont mostmár igazán visszafoghatná magát. Már arra sem emlékszem mikor kezdett el esni... A bőröm pedig tüntetőleg kiszáradt, de nagyon.

Háromnegyed óra múlva felnőtté válok a magyar egészségügy szemszögéből nézve. Búcsút mondok a gyermekorvosnak. Annyira nem voltam oda érte az utóbbi időben, de azért kiskoromban imádtam... Szóval ma leviszem a leletemet, ő meg remélhetőleg ad egy papírt, hogy lehet jogosítványom, és ennyi. Ez lesz az utolsó látogatásom a gyermekorvosi rendelőben, mint páciens.


[vv]
13:41



wake up and smell the coffee