it's just the way the cookie crumbles





kedd, június 7

Ma Matteo megkért valamire. Atól tartok, hogy ezzel akár két ember testi épségét is veszélyeztethetem. Szóval, most úgy fogom alakítani a dolgokat, hogy a kecske is jóllakjon, meg a káposzta is megmaradjon.
Matteot egyáltalán nem ismerem. Gyakorlatilag évek óta nem bezséltünk ennyit mint ma. Más világban élünk teljesen. Nelem nem fekszik ez a gengszter stílus.
Öt éve odáig voltam érte meg vissza. Még szerelmes levelet is kaptam tőle. Eddig senki mástól nem kaptam szerelmes levelet. Öt év telt el, és egyáltalán nem tudom most, hogy ki ő. Meg, hogy milyen. Talán soha nem is tudtam. A legszomorúbb pedig az, hogy nem is nagyon akarom megtudni. (Azok az emberek akik osztályt ismételnek, kitörlik az emlékezetükből azokat az éveket, amiket kétszer járnak? Ilyen elven érthető lenne, hogy miért mondja azt arra az eltelt öt évre, hogy három....)


[vv]
22:58



wake up and smell the coffee