it's just the way the cookie crumbles





szerda, június 8

Holnap NYV. Rigó Calle. Nem parázok, nem akarok parázni. Az előbb átnéztem az összes szóbeli témát, és kicsit megnyugodtam. Nagyjából tudom a szavakat. Csak nehogy az legyen mint a múltkor, amikor a halál rendes vizsgáztatók ellenére nagyon-nagyon izgultam, és a ragozást az esetek 60%-ában elrontottam. Egy kicsit később megnézem a rendhagyó igék egy részét, és aztán holnap nyugodtan megyek szóbelizni. Juhú.

Nézd, az idők tényleg változnak. Remélem.

Félek kicsit SPO-tól. Már most utálom, hogy Phala nem jön. Nagyon. Egyelőre nem tudom nélküle elképzelni a dolgot. Ez az egyik dolog. A másik pedig ez az L dolog. Úgy terveztem, ohgy jön a nyár, és a lezáruló félben lévő ügynek végleg pontot teszek a végére. Hüm. Lehet, hogy ez majd kicsit megnehezíti? Remélem nem.


[vv]
20:37



wake up and smell the coffee