it's just the way the cookie crumbles





hétfő, június 6

Az előbb küldtem Anyának emailt pedig itthon van. :) De már félig alszik, és valószínűleg nem emlékezne, így aztán biztosra megyek. Éljen a modern technika.

Most töltöttem le egy számot, amire "kiskoromban" rávoltam nagyon kattanva: R Kelly & Celine Dion - I'm Your Angel. Szeretttem nagyon. És még most is ugyanolyan szép. Itt még R Kelly nem két gogo táncos csaj melle közül énekli, hogy fiesta, meg, hogy this is a remix to igniton, hanem ez még a jófiú R Kelly, akit sokkal jobban bírtam. Úgy zeneügyileg. A szöveg, így átgondolva elég közhelyes, de óriási sikerélmény volt anno, hogy megértettem. ('98as ez a szám... hmm. akkor voltam 11:))

I'll be your cloud up in the sky
I'll be your shoulder when you cry
I'll hear your voices when you call
I'm your angel
And when all hope is gone I1m here
No matter how far you are I'm near
It makes no diffenerence who you are
I'm your angel


[vv]
21:53



wake up and smell the coffee