it's just the way the cookie crumbles





szerda, június 29

Ahogy az előbb beszéltem Szösszel, arra terelődött a szó, hogy még nem rázódtunk bele a nyárba, és megfordult a fejemben, hogy akár el is hívhatnám a holnapi buliba. Aztán úgy döntöttem két ok miatt is, hogy mégsem.
1.) Ez a Phala bulija
2.) Nem hiszem hogy jól érezné magát.
Tehát nem tettem, de egy esetleges közös bandázás lehetőségét felvetettem, igaz, aztán elpoénkodtuk, hogy elmehetnénk a legközelebbi kocsmába, úgyis most építettek hozzá teraszt.
Végülis tök közel lakunk egymáshoz, egész jól megértjük egymást, teljesen rendben van a csaj. Majd egyszer szervezünk vmi SPO 2005 reunited - dolgot...

Most hívott Dzséj. G-nél volt. Szarul van. Mármint G. Hm.. valamit erre is kitalálunk majd. Lényegesen megnehezíti, hogy ő nyáron gyakorlatilag kint lakik a tóparton... Nem vagyok hajlandó végignézni, ahogy egy faszi miatt tönkreteszi magát. Girlpower!


[vv]
21:16



wake up and smell the coffee