it's just the way the cookie crumbles





hétfő, május 9

Tulajdonképpen jól éreztem magam tegnap a big bulee-ban, ahogy mostanában hívjuk ezeket az osztály "lazulásokat". Felmentünk, feljött Csuporka is, partizunk, beszélgettünk és lájtosan lerészegedtünk... (ha van ilyen.) Most lehet szörnyülködni. Igazából kicsit tényleg vissza kéne venni, mert az utóbbi 1- 1,5 hónapban szinte minden héten partiztunk valahol. Kicsit már kezdek fáradni.

Az egészet amúgy az tette viccesebbé, hogy 7 ágy volt 19 emberre, így gyors fejszámolás után, ha belegondolunk 1 ágyra 2,7 ember jutott. Mi csajok, kábé három körül összetoltuk az egyik szobában két ágyat és befészkeltük magunkat oda 5-en, plusz Rubio, aki a földön ágyazott meg magának. Négy körül "bekukkantott" Mexican, BíKéj és Dávid, hogy milyen felháborító, hogy mi már punnyadunk, és menjünk ki. (Előtte mondjukmár egyszer félálomban nyomtuk a puszi-nyuszira, Phala "pizsiben" én meg egy felsőben, bugyiban, és a takarómban...) Szóval másodszorra már nem nagyon akartunk kimenni, és épp akkorra sikerült elaludnunk. Így aztán, Mexicanék, hogy nyomatékosítsák kérésüket, behozták az egyik hangfalat és a mikrofonba énekeltek, meg beszéltek, és max hangerőn ment közben a "megbaszlak" Dopemantől.
Dzséj kiment pisilni, és inkább úgy döntött, hogy nem jön vissza, hanem inkább kitúrja Mexicant az ágyából, amíg ő a mikrofonnal szórakozik. Kis idő elteltével, mikor már nem bírtam tovább hallgatni a "megbaszlak"-ot, elmentem, hogy megnézzem, hogy Dzséj nem ájult-e be a vécébe, vagy hogy miért nem jön. Az lett a vége, hogy befeküdtem mellé Mexican ágyába, mert ott olyan csönd és nyugi volt. Egy idő után megjelent Mexican is és igencsak megörült annak, hogy Dzséjt az ágyában találta. És hosszas verekedés után Dzséj jobnak látta, ha a "nem veszek róla tudomást" taktikát alkalmazza, és a fal felé fordult, majd elszenderült. Mexican középen még azért próbálkozott Dzséjnél, aminek csak annyi eredménye lett, hogy én folyamatosan le akartam esni az ágyról a "ficánkoló" Mexican miatt. Reggel hét körül aztán elfoglaltam Phalával egym egüresedő ágyat, később még Csuporka is csatlakozott hozzánk, és olyan édesdeden szundikáltunk, hogy csak na. Igazán szükségem volt erre az egy órára, mert éjszaka azzal voltam elfoglalva, hogy ne essek le, és ne érjek Mexicanhez alvás közben, mert még félreértette volna. Valójában iszonyat kellemetlen volt a szitu, de túléltem.
Rubio felajánlotta, hogy hazavisz és mi voltunk olyan bátrak, hogy elfogadtuk. Hátul középen miért nincs abban a "honda teLepjáróban" (by boltosnéni a kisfaluban) biztonsági öv? Rubio vezetési stílusa... VAD. De hála istennek leértünk a városba. Egész úton hazafelé apa egy mondata járt a fejemben, amit a múlt héten mondott nekem, amikor Rubio szülinapjára mentünk, és kérdezte, hogy hogy jutunk el A pontból B pontba, én meg mondtam neki, hogy vagy Rubio visz el minket, vagy.. vagy M&M szülei.(nah ez óriási kamu volt... de nem akartam, hogy szétaggódja magát.) Apa erre pedig csak anyit mondott, hogy jobban örülne ha nem Rubioval mennénk. Na. Lényeg, hogy nem zuhantam ki a szélvédőn végül is.

Most lépek mert anya igényt tart a gépre.


[vv]
20:46



wake up and smell the coffee