it's just the way the cookie crumbles





vasárnap, május 15

Ma Dzséjjel a Maremotoban voltunk, ahol lassan törzsvendégek leszünk a szokásos sishánkkal és epres kepi/kólánkkal. Kicsit zavar, hogy egyre népszerűbb a hely, és szinte midnig ismerősökbe botlunk. Mindegy, túléljük. Aztán felugrottam Dzséjékhez, és csináltam magamnak SK cosmopolitan koktélt finlandiából és feketeribizli szörpiből. :D Szerintem jó volt. Dzséj nem bízott ebben a cosmopolitan-dologban, és inkább csak kísérőként itta a szörpit. (Jaj ez nem egy alkesz blog. Don't you ever think about it.. ) Szóval üldögéltünk a szörpink mellett, majd hazataxiztam. (Egyszer van pénzem, azt is ilyenekre költöm.. de hát istenem.. olyan sötét az a környék.)

Kezdek helyrejönni úgy érzem. Mármint fizikailag mintha kezdeném összeszedni magam. kicsit idegbeteg voltam már az utóbbi időben, mert a szervezetem megbolondult.

Magamra kentem a múltkor azt a "barnító" testápolót, és kicsit foltos lettem tőle. Sárga foltos.. Most megpróbálom egyenletesen bekenni magam. Hátha.


[vv]
23:27



wake up and smell the coffee