it's just the way the cookie crumbles





kedd, április 12

Oké, a várt dizájn váltás feltehetőleg elmarad, mert a hétvégén kölcsönkutyázni fogok.
Valójában, annyira rendes dolog Mexicantől, hogy rám gondolt. Kutyaőrült vagyok. Még a hangom is megváltozik, ha kutyákkal foglalkozom.

Jaj, ma nagyon sztájlos voltam a retro-tróger felsőmben. Illetve jól éreztem magam benne.

Ma valami nagyon furcsa érzés fogott el... Aztán eltereltem róla a figyelmemet, és boldogan nosztalgiáztam a régi helyemen a teremben, majd fizikán, ahol a régi kémia tanárunk helyettesített, aki tök jó fej. Csak hetedikben még nem nagyon voltunk egy hullámhosszon. De ma nagyon sokat röhögtünk.
Kedvencünk:
K.T.: ...jaj ne mondd már, hogy amikor kicsik voltatok, mert attól olyan rosszul érzem magam... amúgy is én nem tudok ilyen hetedikes korosztályt tanítani.... mert.... halálra idegesítenek...

És tényleg.


[vv]
22:55



wake up and smell the coffee