it's just the way the cookie crumbles





hétfő, április 11

Háromból egy sms van megválaszolva, egyről abszolút lemondtam, de a harmadikra azért jó lenne vmi reakció. (Jelentem nem tudom mi van velem, itt a tavasz, össze vagyok teljesen zavarodva...illetve megzavarodva...)

Ma azt ta tanulási technikát alkalmaztam, hogy amíg nem tanulom meg az évszámokat, addig hullahopkarikázom. Nos ebből inkább az lett ,hogy addig hullahop karikázom zenére, ameddig csak akarok, mert az fun, de az évszámok le vannak tojva. Csak ne lennék ilyen hatékony.

Anya vett nekem pólókat, és volt köztük egy "wow de retro". Aztán felvettem ma reggel, és "wooow de retro... hümm... kicsit nagy...kicsit.. hmm.. tróger?" Úgyhogy ma a mexicos pólót vettem fel. De holnap felveszem a retro-tróger pólómat, és nagyon sztájlos leszek. Eldöntöttem. Beszólsz meghalsz. Ez a holnapi jelszavam.

A piszkozat mappában tárolt "levelem" egyre fanibb. Nem tehetek róla a személyiségemből fakad... wáháháháhá.


[vv]
22:10



wake up and smell the coffee