it's just the way the cookie crumbles





csütörtök, április 14

Ha megkérdezné valaki, hogy milyen az ideális csütörtöki napom, akkor a mai napot mesélném el neki.
Csak fél tízre mentem suliba, suli után találkoztunk Csuporkával, voltunk gyógyszertárba, herbáriumban, vettünk kutyakaját holnapra a kölcsönkutyámnak, megállapítottam, ohgy inkább nem veszek farmer szoknyát, mert mind szar, Csuporka levetkőzött egy biztonsági kamera előtt. (Ezt majdnem el is felejtettem.)
Aztán mintegy lazításként, elmentünk sisházni, ahol egyszerűen fantasztikus képeket csináltam erről a három hülyéről.
Minden nap simán el tudnám viselni, ezt a stresszoldó sisházást.
Izgatott vagyok kölcsönkutya-ügyben. Mindig is szerettem volna egy kutyát, de sajna a lakásunk nem igazán alkalmas rá. Tavaly találtunk egy yorkiet, akinek hip-hop meglette a gazdija. De nagyon ARANYOS volt, meg sokkal nagyobb mint a többi yorkie.
Mexican yorkie-ja viszont, olyan igazi miniatűr kutya, alig van 1 kiló szerintem. Remélem nem esik nálunk mélydepresszióba a kutya, és nem követ el semmit maga ellen, mert azt elég kellemetlen lenne megmagyarázni.


[vv]
18:44



wake up and smell the coffee