it's just the way the cookie crumbles





vasárnap, április 10

Ez a hétvége rapszódikus volt. Kezdődött pénteken. Összefutottunk Gregoryval, ami mindig pleasure. Mert olyan ahh... na mindegy. Aztán este elmentünk Csuporkával meg Sista P-vel először C. vendéglátóipariegységbe, majd D. vendéglátóipariegységbe, a leányzók elég jókedvűek lettek, én meg hát nem is tudom. Annyira nem voltam jókedvű mint ők, aztán ez itthon átalakult depresszióba, írtam egy olyan emailt, amit sohasem fogok elküldeni, legfejebb vmilyen félrészeg állapotban. Pero espero que no. Kicsit sajnáltam magam, csak úgy. Aztán szombaton is sajnáltam magam, amíg nem találkoztam megint csak a két lököttel.
Oké, lehet hogy Phalával kicsit paranoiásak vagyunk Csuporka barátait illetőleg, de tényleg vannak köztük páran (konkrétan egy) akinek az arcán látom, hogy nem bír.. meg nem is akar bírni, de nem is ismer.. megismerni meg még annyira sem akar. Node! Ő most nem volt ott. És azok, akik ott voltak, meg tök funnyk voltak. Vízipipáztunk. Na az meg még fanibb volt. Aztán én viszonylag hamar leléptem, és így az este izgalmasabb részéről gyakorlatilag lemaradtam. (Megint találkoztak Gregoryval... khm.. na mindegy... *sír a pittyem*) Szóval szombat estétől tök hepi vagyok. Na de tök jó. És úgy örülök, hogy Phala meg az a srác, akinek még nem találtunk ki nevet.. szal hogy ott vmi.. mintha alakulna.
Ma pedig itthon punnyadtam ,de még ez is vidám volt. Felújítottam (akkor ez most egy j?) a smiley készletemet. És egésznap azokkal játszottam. Aztán a szokásos vasárnapi egyórás "szépség-fürdő": hajmosás, a bőröm rendbetétele, pedikűr manikűr. Hjaj. Szóval most olyan elégedetten fekszem le. És ez olyan jó. Itt a tavasz.
Gondolkoztam még azon, hogy Risár, és M&M... ők a legkedvencebb fiúbarátaim. Illetve. Haverjaim. De mondjuk ha azt amit bennük kettejükben szeretek összeraknánk, az már veszélyes lenne... de most komolyan. Az agyam eldobnám. =)
Legyetek jók, álmodjatok szépeket!
Erről jut eszembe: álomfejtést vállalok. Halál komoly. Na jó nem halál komoly, szóval ilyen vicces álomfejtést.. értitek. Ciao.


[vv]
22:31



wake up and smell the coffee