it's just the way the cookie crumbles





kedd, április 5

Azt hiszem hogy, ha Murphy látta volna a mai napomat, akkor tapsikolt volna örömében, de minimum, hogy könnyesre röhögte volna magát.
Nos.. ugye tegnap megtanultam az angolszavakat, meg a fizikát elolvastam egyszer. Gondoltam, hogy irodalomból csak nem írunk, vagy ha igen, akkor én előadok valamilyen drámai jelenetet, sírva fakadok, hablatyolok, és hátha nem kell írnom. Töriből meg már olyan régen iratott az egész osztállyal, hogy számolgattam az esélyeimet és arra jutottam, hogy két jeggyel, a névsor vége felé (bár ez nála nem számít) csak nem engem választ.
Hm... és most jön murphy törvénye... na miből írtunk? Töriből. Hm.. kettes vagy hármas. Áu de jó. A töri tanárral egy darabig év elején úgy voltam, hogy szeretem, csak most nem kedvelem... hát mostanában... maradt a simán nem kedvelem, hogy ne legyek közönséges. :)
A fizikát csak holnap írjuk, ami végülis jó, meg így azért több esélyem van mondjuk négyest írni, szóval minden rosszban van valami jó. Egyszóval funny volt ez a mai nap is. És halálosan fáradt vagyok, és fasz kivan és anyaaaaa....


[vv]
16:44



wake up and smell the coffee