it's just the way the cookie crumbles





kedd, március 29

Ma "puncee-napot" tartottunk Csuporkával és Dzséjjel. Először is vettünk szemfestéket, olyat,a mi nem kopik le egy fél óra múlva. (Lagalábis ezt hallottam róla.. nagyon remélem hogy így van, mert marha expensive volt.) Aztán néztünk Dzséjenk nyári ruci anyagot, majd szoliztunk, amit már jó féléve nem tettem. Jól leégett a térdhajlatom, de megérte. Aztán a napot pizzázással zártuk.

Mielőtt elindultam volna beállított hozzám Jane, (from the Jungel) mert épp a környéken volt angolja, és addig még volt negyven perce. Mivel mennem kellett, nem bandázott nálunk sokáig. Aztán még összefutottunk, és egy darabig "elkísért" minket, ami csak azért fura, emrt szerdán eléggé nekiesett Dzséjnek, meg mostanában amúgy sem vagyunk olyan hú de jóban. Azt hiszem, hogy csak el akarta újságolni, hogy mostanában mennyit pasizott, és hogy elkezdett "élni". Auje. Hát ez szupcsitöktrendi.

Már két hete nem voltam suliban. Hiányoznak a többiek. M&M, Phala, Lil, és kicsit hiányzik Mexican, Rubio és B&B is. M&M azt mondta, hogy régen látta már a "hülye fejem" és hiányzom.

Mexican faggatott kicsit Dzsudiról, de nem nagyon nyilatkoztam. Mexican érzi a tavaszt... De mikor nem? :)


[vv]
22:44



wake up and smell the coffee