it's just the way the cookie crumbles





szerda, március 30

Le kell állítanom magam shoppingolás ügyben. Pillanatok alatt képes vagyok elkölteni a pénzem. De tényleg. Észre sem veszem. Asszem ez puncee-hét lesz. Ma is vettem két szemfestéket, meg egy felsőt. Na itt kéne befejezni.

Az első napom hosszú idő után a suliban egész jó volt. Főleg, hogy örültek nekem, és az azért jól esett. (Ne.. most ne ábrándíts ki, hagy higyjem, hogy tényleg örültek.. :)) Mindegy. Valójában imádom őket. Na jó, van akit nem, de én sem szerethetek mindenkit.
Viszont ha valaki továbbra is játsza a sértődöttet és vonul mint egy díva, amitől kissé travesztis lesz a megjelenése mellesleg, akkor fejberúgom, de minimum verek neki egy sallert.

Rubioék jól meglocsoltak minket félliteres kólás üvegből. Mi voltunk az első delikvensek Dzséjjel, aztán beújítottak egy ablaktisztító "spriccelőt", és azzal még többet kaptunk. Még osztályfőnököt is elkapták, bár ő ezt is olyan szokásos "fanyar" módon fogadta.

Ma az "i'm a naughty girl" felsőm volt rajtam, amiről két dolog jut állandóan eszembe: A.) "tonight I'll be your naugthy girl..." azaz Beyonce dala. Ma is azt énekelgettem. B.) ami sokkal súlyosabb: il primero bacio con Mexican. Ami hm... HAGYJUK.


[vv]
20:51



wake up and smell the coffee