it's just the way the cookie crumbles





szerda, február 9

Természetesen az I :szivecske: kuki tetoválásról elfelejtkeztem, így már ott az órán kellett az asztal alatt ledörzsölnöm a KUKI feliratot. Az a jó, hogy én ülök tanárnőhöz a legközelebb, és a balkezemen volt, ő meg hogy-hogy nem a baloldalamon ült. Nem tudom, hogy mit gondolhat rólam, miután a múltkor Sista P-nek (Miss Phala) az egyik nyelvtani feladatlap tetejére írtam fel a nagy kérdést: Szerinted lesz szex XY-nal? CSak később esett le, hogy tanárnő simán láthatta.. Aztán, most hogy az egész feledésbe merülhetett volna... megjelenek egy áj láv kuki felirattal...

Rájöttem, hogy az egyik dolog ami rosszul hat a munkamorálomra külön spanyolon, az a hideg. Mondhatnám zimankó. Nem értem, hogy a "tulajdonos", ahogy tnő hívja a pénzéhes nőt a bejáratnál, miért nem képes betelefonálni a távhőhöz mondjuk A virágjai átköltözetése abba a terembe, ahová az adott napszakban besüt a nap, és a tandíj követelése között, és kiverni a balhét, hogy a hőmérsékelt miatt lassan eszkimó nyelvet kell tanítani.

A fogalmakban a reneszánsznál tartok.. egy másfél órája.


[vv]
22:15



wake up and smell the coffee