it's just the way the cookie crumbles





vasárnap, február 13

Tegnap hazajöttem a moziból, és kicsit magamba zuhantam ,pedig a film tök jó volt, meg az este is jól telt, és egyszer mégiscsak azon kaptam magam, hogy most a legkisebb negatív dologtól ki tudna törni belőlem a zokogás.. Tudom furán hangzik egyeseknek talán, de én néha tényleg ezt érzem.

A film tényleg nagyon jó volt. (Anyám a nőket szereti, spanyol, feliratos) De már idegesít, hogy sehol sem találom a soundtrackjét....

Ma bizarr álmom volt.. Nagyon nagyon bizarr.. Smároltam.. méghozzá.. azzal akiről itt néha-néha szó van. De a részletekre már nem emlékszem.. csak annyira, hogy volt bennem egy nagy adag dac, és valaki mást akartam idegesíteni vele... és ezért hagytam magam.. mert ő kezdeményezte. Na mindegy. Fura volt. Tényleg BIZARR.

Új szerelmem: The Streets - Dry Your Eyes Mate Szép... nagyon.. brühühühü.


[vv]
00:16



wake up and smell the coffee