it's just the way the cookie crumbles





vasárnap, február 6

Szóval a helyzet az, hogy nem vagyok képes megtanulni a bioszt, de sebaj kit érdekel.. engem ugyan nem.

Pénteken meetingeltem Möszjő Risárral, és egy egész kellemes estét töltöttünk együtt, annak ellenére, hogy olyan fáradt voltam előtte, hogy arra tippeltem, hogy bealszom a teázóban. De nem tettem. Egészen felébredtem. Nem értem, hogy társadalmunk miért nem érti meg, hogy egy attól, hogy minket néha együtt látnak, még nem vagyunk együtt vagy ilyenek. Uuuutálom a szembejövő osztálytársak, évfolyamtársak, ismerősök "köztetek van valami" arckifejezését. Csak pletykákat cserélünk néha, meg jót röhögünk egymás sztoriain. De a legjobb, hogy az anyja is azt hiszi, hogy mi ketten randizunk. És szerinte szegényExem most mit gondolhat, hogy az, akivel együtt nőtt fel, most randizik az exNőjével. Erre csak annyit mondtam, hogy kábé az én anyámnak is ez a véleménye.. De könyörgöm. hagy döntsem már el hogy kivel.. járok. :)

Kezd végleges formát kapni a blog, áthoztam a hug-countert, nagyjából rendbetettem a linkeket, márcsak a websast kéne..
Ajánlom figyelmetekbe, hogy itt minden posthoz külön írhattok commentet. Hát nem szupcsi tök trendi?


[vv]
23:07



wake up and smell the coffee