it's just the way the cookie crumbles





szerda, február 16

Szétcsúszva

Ez most nem csak arra vonatkozik, hogy ma miután bevettem egy cataflamot, kábé azt sem tudtam hol vagyok.. Na jó azt még azért tudtam. De gátlásaim már nem nagyon voltak, és a körülöttem lévő világot sem érzékeltem teljes egészében. Tesin a koripályán simán nekimentem volna mind a nyolc munkásfiúnak ha még tovább dobáltak volna hógolyót az amúgyis dzsuvás jégre... mondom.. az érzékszerveim kicsit tompultak, szóval nagyon bátor voltam. Hazafelé két kiscsajnak szóltam oda, hogy jólenne, ha nem rúgdosnák egymásra az undorító latyakot, mert teljesen összefröcskölnek másokat is (ENGEEEM). Mire hazaértem szerintem még a vércukrom is leesett, szóval közel voltam egy laza ájuláshoz..

Az előbb előástam egy pár kedvenc számomat. Először is:

Usher - Can You Help Me
Ha anyáék nem lennének itthon már régen énekelnék torkomszakadtából, így csak dudolgatom, meg tátodom teátrális mimikával megspékelve az egészet. A legjobb Usher szám. A legszebb lassú árenbí. Emlékszem az egyik osztálykiránduláson A pontból B pont felé túrázás közben énekeltük Sista P-vel.
Szintén Usher - If I Want To iiiisten. Szerintem. aztán még eszembe jutott az I Don't Know is. Most ezekhez van hangulatom.

Teljesen véletlenül találtam rá a másik nagy kedvencem Craig David egy remixére. Fill Me In Remix (Full Crew Remix??) Sokkal jobban tetszik mint az eredeti.

Aztán itt van még Pixel blogja. :) Haláli. :) És Rizsa új lakhelye: www.rizsa.blogspot.com Piggie is great.

Erről jut eszembe. Végre valaki megerősített abban, hogy a little women egy sz...szörnyű könyv. Na jó nem szörnyű... csak... semi-szörnyű. Unalmas. És végre mástól is hallottam... kár hogy a vizsgáztató az okátévén odáig volt meg visszatőle.. én meg majd elsüllyedtem, mert azzal készültem, hogy nem olvasta az ég világon senki és majd jól előadom, hogy nem volt túl exciting.
Most megyek és valahogy megpróbálom emgoldani, hogy képeket tudjak idevarázsolni.


[vv]
21:46



wake up and smell the coffee