it's just the way the cookie crumbles





hétfő, február 21

Már csak hatot kell aludni, és FF!
Ez az FF különbözik az eddigiektől abban, hogy eddig mindig volt valamilyen várható esemény, vagy legalább nekem volt valami féle elképzelésem arról, hogy mi fog történni. Na most nincs. Nem tervezek semmilyen akciót, könnyes kibékülést, ajtócsapkodást és végképp nem szeretném hogy megint úgy vezessem le a feszültséget, hogy bekéküljön a tenyerem... Khm..
Jó lenne már csak úgy simán bulizni egy jót. Csak úgy simán elengedni magam.

Anya úgy néz ki kerített nekem nyári munkát. Szívesen dolgoznék ott, ahol tavaly dolgoztam, mert amikor volt forgalom, akkor egy csomó emberrel találkoztam, és csillogtathattam a fantasztikus kommunikációs készségemet... A gond csak annyi, hogy NAGYON ritkán volt tényleg forgalom. És a főnök is tök FURA volt. Elvileg idén nyáron egy papírboltszerűségben fogok dolgozni, ami egy buszmegállóra van tőlünk. Szerintem jó lesz. Bírom a papír-írószereket. Egyedül A Herceg fog hiányozni.. :)


[vv]
21:53



wake up and smell the coffee