it's just the way the cookie crumbles





hétfő, február 7

Huh az előbb írtam egy jó hosszú posztot, aztán valahogy megszakadt az internet kapcsolat és elúszott minden.. Afene.. Na nem baj, majd legközelebb beteszem.
Nem igaz, hogy Pietro nem bír békénhagyni ezzel a "pasikkal mi a helyzet" témával. Nem fogom beavatni. Semmibe. Nem tudom mit vár.
Ma voltam valami anyanyelvi versenyen.. hát elég vicces volt, de kreativitásomnak köszönhetően mindenhova írtam valamit. A kedvencem az a feladat volt, hogy Írja le képzeletbeli naplójába élete legnagyobb vágyát, vagy esetleg azt, hogy mivel szeretne bejutni a Guiness rekordok könyvébe. Kitaláltam egy szuper feminista dolgot. Pam is büszke lenne rám. Bár egy darabig gondolkoztam rajta, hogy nekem úgyis mindegy alapon vmi szexuális töltetűt írok, de nyuszi vagyok én ehhez.
Nem megy ki a fejemből a Goodbye To You. Ezt énekelgetem. Megnyugtat.


[vv]
23:01



wake up and smell the coffee